Kolekcjonowanie t-shirtów Hard Rock Cafe to już raczej przeżytek i obciach. Tym bardziej noszenie ich. Są jednak restauracje, które udowadniają, że ich reklamowe ciuchy mogą być cool. Jedną z nich jest Mission Chinese Food. Knajpy MChF w San Francisco i Nowym Jorku to już miejsca kultowe. Za ich sukces odpowiada dwójka innowacyjnych kucharzy: właściel Danny Bowien i szefowa Angela Dimayuga, którzy w mistrzowski sposób łączą koncept tradycyjnej chińskiej restauracji, nowoczesne menu i hipsterską atmosferę.

Ale na niekonwencjonalnym menu się nie kończy. Danny i Angela zawsze zdradzali też słabość do ekscentrycznych strojów i fryzur. Dlatego i z pamiątkowymi gadżetami z Mission Chinese Food poszli w kierunku ulicznej mody. Jeśli założycie koszulkę czy bluzę z logo tej restauracji, wstydu nie będzie.

Znani z zamiłowania do „Twin Peaks” restauratorzy przemycili Lynczowskie wątki w grafikach i czcionkach na swoich ciuchach. „Te ubrania mają więcej wspólnego z tym, co oferują swoim fanom Justin Bieber albo Kanye West, niż ze zwykłymi reklamowymi ciuchami z restauracji” – pisała w „GQ” Marian Bull.

www.missionchinesefood.com

fot. materiały prasowe; Instagram/swimsuit_issue; Instagram/dannybowienchinesefood; Wikipedia